Ako sa zaregistrovať? Aké sú výhody registrácie?
Zaregistrovať sa môžete kliknutím na text „nová registrácia“, ktorý sa nachádza na čiernej tabuli alebo po kliknutí na ikonu „panáčika“ v pravej hornej časti konára. Do príslušného formulára vypíšete všetky potrebné údaje pre registráciu. Vytvorením užívateľského účtu nakupujete rýchlejšie, medzi prvými sa dozviete novinky o pridaných produktoch a zľavách, ste informovaný o stave a priebehu vybavovania Vašich objednávok, a tiež máte detailný prehľad o ich histórií.
Po zaregistrovaní mi neprišiel mail s potvrdením registrácie. Čo s tým?
Pravdepodobných je niekoľko príčin: registračný email „spadol“ do priečinku „ nevyžiadaná pošta“, resp. „SPAM““, máte plnú e-mailovú schránku, alebo ste omylom vyplnili zle Vašu e-mailovú adresu. V tomto prípade sa prosím zaregistrujte ešte raz.
Nedarí sa Vám prihlásiť. Čo môžete urobiť?
V prvom rade je potrebné, aby ste u nás mali vytvorené užívateľské konto (registráciu). Ak ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho nechať poslať prostredníctvom formuláru na Váš e-mail. Ak aj toto nepomôže, kontaktujte nás na info@ludilo.sk.
Ako si objednať?
Stačí, ak si vybrané produkty uložíte do nákupného košíka, a potom postupujete podľa pokynov. Po potvrdení objednávky, Vám bude zaslaný akceptačný e-mail obsahujúci detaily objednávky a jej priradené číslo.
Neprišlo Vám potvrdenie objednávky?
Pokiaľ Vám neprišiel akceptačný email do 15tich minút od potvrdenia objednávky, a nenachádza sa ani v priečinku „Doručená pošta“ skontrolujte si prosím priečinok „Nevyžiadaná pošta“, resp. SPAM a kapacitu Vašej e-mailovej schránky. Pokiaľ to nepomôže, kontaktujte nás na info@ludilo.sk.
Vytvorili ste a potvrdili objednávku... avšak ste našli ešte jeden produkt, ktorý by ste chceli do nej doplniť. Je to možné?
V prípade, že ste objednávku odoslali a želáte si ju doplniť, bude najlepšie, ak vytvoríte novú (do 1 pracovného dňa), kde do poznámky uvediete túto informáciu s doplnením čísla pôvodnej objednávky. V prípade, že to bude z časového hľadiska a z hľadiska veľkosti objednávky možné, pošleme len jeden balík s jedným prepravným. Informáciu o potvrdení spoločnej dodávky, Vám zašleme na kontaktný e-mail, alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Ako dlho budete čakať na tovar?
Tovar, ktorý sa nachádza na sklade, obvykle expedujeme do 2 pracovných dní. V prípade, že tovar nie je skladom, budete o predpokladanom termíne informovaný e-mailom, tovar však bude expedovaný najneskôr do 30 dní od obdržania objednávky. V prípade, že sa v objednávke nachádza viacero tovarov, a časť z nich nie je skladom, informujeme kupujúceho o možnostiach čiastočných dodávok.
Prišlo Vám potvrdenie o odoslaní Vašej objednávky, ale tovar neprišiel?
Tovar odosielame v ten istý deň ako informáciu (e-mail) o zmene stavu objednávky, teda, že bola odoslaná. Spravidla by mala byť doručená najneskôr do 3 pracovných dní. Pokiaľ objednávku neobdržíte ani v uvedenom čase, skontrolujte si prosím poštovú schránku, či v nej nemáte informáciu o tom, že tovar je uložený na pošte (pravdepodobne, ste neboli zastihnutý). Prípadne nás upozornite a balík spoločne vyhľadáme.
Ako dlho sú balíky uložené na pošte?
Balíky sú uložené na pošte zvyčajne 18 dní. Po tejto dobe sa tovar vracia späť k odosielateľovi. Pokiaľ viete, že si v určitom období nebudete môcť balík vyzdvihnúť, upozornite nás a objednávku pošleme neskôr.
Sú uvádzané ceny vrátane DPH?
Všetky uvedené ceny sú vrátane 20% DPH.
Aké sú možnosti platby?
Zaplatiť za tovar môžete vopred, prevodom na bankový účet alebo pri doručení zásielky na dobierku.
Môžete objednávku stornovať, resp. vrátiť?
Objednaný tovar môžete bezplatne elektronicky stornovať pred expedíciou. Pokiaľ chcete stornovať už vyexpedovanú zásielku, budeme si účtovať storno poplatok vo výške dopravných nákladov uvedených v objednávke.
V zmysle platnej legislatívy máte zároveň právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, resp. vrátiť tovar do 14 kalendárnych dní odo dňa jeho doručenia. V tomto prípade je však potrebné, aby ste vyplnili formulár Odstúpenie od zmluvy a tovar vrátili kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, v originálnom obale, nepoškodený s originálom faktúry. Formulár odstúpenia od zmluvy je k dispozícii na adrese http://www.ludilo.sk/odstupenie-od-zmluvy.html. Po kontrole tovaru Vám budú peniaze vrátené späť najneskôr do 14 kalendárnych dní.
Viac informácií nájdete vo VOP (http://www.ludilo.sk/conditions.php).
Ako môžete tovar reklamovať?
Tovar môžete reklamovať v zmysle platnej legislatívy. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený v našom internetovom obchode, a ktorý je Vaším vlastníctvom. Reklamáciu si môžete uplatniť až po úplnej úhrade. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu nášho internetového obchodu, avšak nie dobierkou. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe, faktúru, a priložiť vyplnený Reklamačný formulár.
Podrobnejšie informácie: reklamačný poriadok a reklamačné podmienky nájdete vo VOP (http://www.ludilo.sk/conditions.php)
nová registrácia
facebook
napíšte nám